Öppet brev till Sveriges Television med anledning av Lucia

lucia_3Om man sitter framför TV:n för att se en utlovad sändning från Luciafirandet i Uppsala Domkyrka så ser man fram emot något trevligt. Traditionella sånger, körer, vacker musik och trevlig stämning. Det är vad man borde förvänta sig när TV sänder Luciafirande. Så blev det inte.

Istället gjorde kulturmarxisterna på TV en kupp mot svenska traditioner. Mitt i sändningen dök det plötsligt upp en otrevlig invandrartyp som skränade och flaxade med armarna. Vad gjorde han i sändning egentligen? Hade TV bjudit in honom eller var han en sabotör som stormade in för att förstöra stämningen för tittarna? Var det rentav ett sabotage? Ett terroristattentat?

I anslutning till informationen om programmet på er hemsida kan man läsa:

”Traditionella och stämningsfulla lucia- och julsånger från luciafirandet i Uppsala domkyrka.”

Det var ju rena lögner från SVT:s sida. Vad är det som är traditionellt med att släppa in en skränande invandrare från något land i Mellanöstern i TV. Inte nog med att han stod i vägen för kören bakom honom, han bara viftade med armarna och förstörde utsikten. Ett tag trodde jag att jag hade fått in arabisk TV, men efter att ha zappat en del insåg jag att det var värre än så. Jag hade fått in ”svensk” TV.

Dessutom upptäckte jag att arrangören hade kvoterat in en svart flicka som Lucia. Eftersom en överväldigande majoritet av körmedlemmarna var vita så är det alldeles uppenbart att hon fick bli Lucia på grund av sin hudfärg. Är inte det rasism? Nu är det inte den stackars flickans fel att hon blev inkvoterad, istället blev hon utnyttjad av förespråkare av mångkultur som använder barn i sin propaganda.

hudafrga
Utnyttjad som Lucia av Sveriges Television för sin hudfärgs skull.

Nu till nästa problem. Ni utlovade ”traditionella och stämningsfulla lucia- och julsånger”. Men jag blev så svårt chockad av det tilltag ni ställde till med att jag kräktes. Hela min dyrbara persiska matta (ja den är persisk, alltså är jag inte rasist) blev förstörd. Som ni vet går det inte att tvätta persiska mattor som är nerspydda så ansvaret för detta är helt och hållet ert. Jag vill att ni sätter in 10 000 kr som den kostade att köpa. Jag skickar en räkning med vanligt brev och ser fram emot pengar inom en vecka.

Nu vill jag veta vem och vilka som ligger bakom att TV sände detta fruktansvärda program och bedrog sina tittare. Vad heter hon eller han som är ansvarig för programmet? Vem låg bakom kuppen? Vad heter de inblandade?

För övrigt har jag just nu slängt ut min TV genom fönstret för att försäkra mig om att den gick i tusen bitar – och det gjorde den. I morgon ska jag köra resterna till en sopstation där det ligger sönderslagna TV-apparater i stora högar. Det är väl besvikna TV-tittare som hunnit före mig.

Är det du Ragnhild Vestman-Fjällhed som är ansvarig för innehållet i det katastrofala programmet idag? (Mejl: ragnhild.fjallhed@svt.se)

Hälsningar

xxxxxxxx

Läs också det här.

Taggat:

3 thoughts on “Öppet brev till Sveriges Television med anledning av Lucia

  1. Sven Olsen december 13, 2012 kl. 19:24 Reply

    Precis – nu får det ta mig fan med flera vara nog!

    Sverige skall inte vara ett multi-kulti samhälle – det har bevisats om och om igen över hela världen att det inte fungerar, och ändå envisas dessa PK-imbecillerna i att fortsätta.

    När högt utbildade, intelligenta människor ger tummen ner för M/K, varför tror sig då dumskallarna inom PK-mobben, islamist-regimen och den vedervärdiga pressen att de är duktigare? Är de verkligen så uppfylda av en tro på sin egen förmåga att de tror att svenska PK-galningar är smartast i världen – då skall de låsas in på passande institutioner på obestämt tid.

  2. Reidar Ragnarök december 13, 2012 kl. 22:44 Reply

    Bra skrivet!

    Detta var ett helt imbecillt tilltag av oikofoberna. Illamåendet kom som ett brev på posten.
    Amerikansk gangstarap-våldskultur passar inget vidare i Lucians sällskap.

  3. alliansbeda december 14, 2012 kl. 12:20 Reply

    😉

Kommentera

