Brev till Zalando

Till Zalando,

Jag såg er annons på Aftonbladets webbsida, precis under tidningens smutskastning av de demokratiskt valda Sverigedemokraterna.  Jag har nu kollat igenom era produkter och vet vad jag ska beställa, men först vill jag ha svar på om ni delar Aftonbladets politiska åsikter, dvs. att smutskasta ett demokratiskt valt parti? Om ni inte stödjer detta, är min rekommendation att annonsera någon annanstans där er annons inte skyms av skvaller och skräp.

mvh

xxxxxxxxx

zalando.se
020-170 15 45

Taggat:

Kommentera

